miercuri, 28 mai 2014

Versuri culese din viata


Pe ape...


Nu stiam sa-nnot,
cand valurile vietii
m-au izbit in fata.

Purtandu-ma pe langa semeni
unii-mi ziceau ca sunt si ei la apa,
iar alti-mi strigau sa dau si eu din coate.

cineva mi-a promis ca
daca ii voi da o mana de ajutor
impreuna vom fi pe corabie 
dar,
agatandu-se abil de o scandura,
a cotit, fara-a nici nu se uita
la ce lasa-n drum...

Am ramas,
cufundandu-ma incet, incet,
in adanc,
si apa vietii mele
mi-a devenit mormant,
pana ce
din Viata
m-am ridicat
mergand
pe ape...


*

 Foame


Mi-e foame, Doamne,
De oameni care plang,
cu lacrimi dulci-amare curatand
oglinda sufletului lor infumurata.

Mi-e foame, Doamne,
Sa Te vad in ei,
asa cum primavara, dintre gheturi,
astept s-apara alb, curatii ghioceii. 

Mie, foame, Doamne,
de cuvantul Tau zidit in om,
si foamea mea hranitu-mi-am
din ceea ce-ai rostit...

Eu am de mancat o mancare 
pe care voi nu o stiti. (Ioan 4, 32)


*

Scrisore de bun ramas


Bob de grau, dulcele-mi frate,
teama-mi e de-a te opri,
cu toate cuvintele cu care
 te strang la pieptul meu,

inainte de a strabate
adancul inimii,
pana ce
te vei arunca
in bratele Luminii.

Pana ne vom regasi
atunci,
spune-mi doar
bun ramas...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu