duminică, 21 august 2016

Rugăciune pentru Părintele duhovnic. "Maica Domnului caută cu milostivire la el din cer"


Rugăciune către Maica Domnului pentru părintele duhovnic


O, Preasfântă Stăpână, Născătoare de Dumnezeu Fecioară, Împărăteasa Cerului și a pământului, ascultă strigarea sufletului meu și primește păcătoasa mea rugăciune, Preacurată Maică a lui Dumnezeu, care o aduc pentru părintele meu duhovnic, îndureratul robul tău (prenumele).

Fii lui întotdeauna Călăuzitoare și în toată vremea însoțește-l și îngrădește-l pe el cu sfinții îngeri.

Întărește-l când este treaz, păzește-l când doarme; mângâie-l când plânge, îmbărbătează-l când este trist, izbăvește-l de dureri; slobozește-l de clevetire, ridică-l când este în neputință, biruiește-i pe demonii ce luptă împotriva lui și, în primejdie de moarte, îl ajută.

În fiecare zi îl arată înfricoșător pentru vrăjmașii cei văzuți și nevăzuți, ca ei să știe că el este robul tău, Maica lui Dumnezeu, Care L-ai născut pe Domnul și Împăratul, Căruia I Se cuvine cinstea și închinăciunea în vecii vecilor. Amin.

Maica Domnului, îmblânzește inimile oamenilor celor răi care se ridică asupra lui. Tu vezi osteneala și durerea părintelui meu (prenumele) durerile lui doar Tu singură le cunoști. Tu îi știi toate tainele sufletului, caută cu milostivire la el din cer, uşurează-i suferinţa, acoperă-l cu acoperământul Tău, cercetează-l pe el cu mila Ta cea cerească, trimite-i binecuvântare în toate faptele lui și-i dăruiește ajutorul tău cel nevăzut, și cu sfintele lui rugăciuni, dă-mi mie smerenie, mustrare de conștiință, răbdare, blândețe, curăție, tăcere și mă acoperă de toate năpastele și de vrăjmașii cei văzuți și nevăzuți. Amin. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu