vineri, 28 septembrie 2018

Puterea exemplului: familia neurochirurgului Ștefan Mindea îndeamnă și votează DA le Referendum (video, text)


Neurochirurgul care s-a întors din America pentru a salva vieți în România 

despre Referendumul din 6-7 Octombrie.



 Ștefan Mindea:

Dragi romani,

Mă numesc Stefan Mindea,  sunt medic neurochirurg, dar, mai relevant, și tată a 6 copii. Ca și tată am încercat să ofer copiilor mei o educație cât mai aleasă, să-i cresc cu valori bune și sănătoase, să fie cu respect față de alții, politicoși, corecți, sinceri, să-și dorească să facă bine pentru alții și să fugă de ce este rău, și, bineînțeles, să păstreze dragoste pentru Dumnezeu în inimile lor. Familia este baza acestei educații. Noi, ca și părinti, purtăm sarcina cea mai mare, puterea exemplului.

La vârsta de 4 ani am plecat în SUA cu părinții mei, care au fugit în timpul comunismului. Am crescut în orașul Chicago unde am fost educat, am făcut facultatea de medicină, am făcut rezidențialul la Northwestern University, am făcut specializare în neurochirurgie minimă invazivă, după care am profesat la Stanford University în calitate de profesor la neurochirurgie.

Faptul că am trăit în California între mulți oameni de alte credințe, alt stil de viață, homosexuali - am avut prieteni homosexuali, am avut pacienți homosexuali, am fost alături de unii în ultima fază din viața lor, în calitate de medic-, din punct de vedere omenesc privesc într-adevăr fiecare om ca și creatura lui Dumnezeu. Deci, nu se pune problema de intoleranță. Consider că noi, ca și oameni, trebuie să avem o maximă toleranță unul față de altul.

Apelez la dumneavoastră, părinți, bunici, frați, surori, noi toți care iubim țara aceasta și valorile staroștilor noștri, dar și cei care iubim viitorul nostru, copiii cu mintea lor frumoasă, curată și luminoasă. Referendumul acesta este critic pentru România și pentru viitorul familiilor și copiilor noștri.

Am fost educat de părinți români, cu valori tradiționale romanești, valori care mi-au fost de folos oriunde am mers pe acest pământ dar, ceea ce facem acum, ceea ce se discută acum, la ora actuală, în România, în ceea ce privește Referendumul, este total altceva. Nu vorbim acuma de un refuz față de o persoană, față de felul lor de a fi, de credința lor, vorbim mai concret despre identitatea noastră, ce vrem noi să fim, unde vrem să ducem țara, și cum ne privim noi pe noi.

Trebuie să votam un DA puternic pentru valorile noastre,  să răsune vocea noastră ca și popor, că ne este oferită șansa să ne definim. Să urmăm exemplul celorlalte 14 țări europene care au știut să voteze DA pentru căsătorie și familie în țara lor.

Nu fiți înșelați și descurajați de cei care amestecă politica cu demersul acesta inițiat de  3 milioane de semnături de la români, de acum 3 ani. Acești oameni vicleni vor să vă înșele acum și să vă fure dreptul vostru de vot ca și români, dar tot ei vor fi cei care ne vor acuza de pasivitate a doua zi după Referendum. 

Căsătoria trebuie definită acum ca fiind strict între un bărbat și o femeie, precum este precizat în Codul Civil al României la ora actuală, și cum există ca și instituție de mii și mii de ani.

Magdalena Mindea, anestezist: Acest Referendum ne aparține nouă, tuturor românilor, indiferent de vârstă, profesie sau credință.

Ștefan Mindea: Respectuos vă cer să ne mobilizam unul pe altul, să avem curaj,  să apăram ceea ce este de fapt atacat, familia noastră. 

Magdalena Mindea, anestezist: Adevărata intoleranță va avea loc abia atunci când libertatea de a susține moralitatea va fi cenzurată prin lege.

Ștefan Mindea: Acum se va cunoaște cu adevărat cine este cu Dumnezeu și cine se rușinează de El. Să votăm un DA puternic, hotărât pentru căsătorie, pentru familie și pentru copiii și viitorul nostru. Vă aștept la Referendum!

Magdalena Mindea, anestezist: Așadar, ca și mamă a șase copii, vă rog să votați DA. DA pentru familie, DA pentru libertate, DA pentru moralitate, DA pentru viitorul copiilor și neamului romanesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu