sâmbătă, 1 august 2009

ARTICOLE DE CITIT (se reactualizeaza)

Gripa porca
http://www.razbointrucuvant.ro/2009/08/01/dr-vasile-astarastoae-presedintele-colegiului-medicilor-oms-introduce-dictatura-medicala/
http://saccsiv.wordpress.com/2009/07/31/video-pentagonul-se-alatura-fema-in-campania-de-vaccinare-in-masa-a-americanilor/
http://antena3.ro/stiri/stiinta/studiu-tamiflu-medicamentul-pentru-gripa-porcina-provoaca-cosmaruri-copiilor_76928.html
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/861580/Cum-mi-am-petrecut-gripa-porcina/

Giulgiul din Torino
http://www.gardianul.ro/index.php?pag=nw&id=140097&catid=22&p=papa-benedict-al-xvilea-vrea-sa-vada-giulgiul-din-torino.html
http://www.hotnews.ro/stiri-international-6013186-noi-analize-sugereaza-giulgiul-torino-are-vechime-cel-putin-1-800-ani.htm

Proiectul Aiud




http://apologeticum.wordpress.com/2009/08/05/apel-al-fostilor-detinuti-politic-catre-ips-bartolomeu-pentru-sustinerea-parintelui-justin-in-proiectul-de-la-aiud/

http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-08-03&id=35221


http://c-tarziu.blogspot.com/2009/08/emisiunea-despre-martirii-inchisorilor.html

Preotul Constantin Mihoc de la Berlin a trecut la cele vesnice
http://www.cotidianul.ro/parohul_romanilor_din_berlin_strivit_pe_santierul_noii_biserici-94419.html
http://www.ziua.net/news.php?data=2009-08-05&id=35367
http://www.ziaruldeiasi.ro/regional/suceava/preotul-constantin-mihoc-a-murit-pe-santierul-bisericii-ortodoxe-din-berlin~ni5ls7

Chemtrails
http://saccsiv.wordpress.com/2009/08/02/chemtrails/

Ce,cum si cat mancam?
http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-08-03&id=35221

Misterele mortii lui Eminescu
http://victor-roncea.blogspot.com/2009/08/altermedia-tv-prezinta-misterele-mortii.html

----------------------------------------------------------------------------------------------
Comentariu de pe :http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2009/07/30/terorismul-minciunii-porcine-se-amplificapreafericitele-contracte-sau-de-la-aiud-la-audi-si-retur-stiri-comentarii-si-analize-30-iulie-31-iulie/#comment-4277
Enciclica Mitropolitului Nicolae
(Mitropolia de Mesogea şi Lavreotiki, Grecia)

Αγαπητοί μου αδελφοί,
Dragii mei fraţi,

Πρόσφατα, με αφορμή την ενσκήψασα πανδημία της γρίππης των χοίρων, ανεφύη, ως μη ώφειλε, και το θέμα του ενδεχομένου της μεταδόσεως ασθενειών μέσω της Θείας Κοινωνίας.
Recent, pornind de la pandemia izbucnită de gripă porcină, s-a ivit, deşi nu s-ar fi cuvenit, şi chestiunea eventualităţii transmiterii de boli prin Dumnezeiasca Împărtăşanie.

Δυστυχώς, συχνά με διάλεκτο ασεβή, ύφος ειρωνικό και επιχειρηματολογία όχι καλοπροαίρετη, έγινε ακόμη μια προσπάθεια αποδόμησης της πίστης μας σε μέρες που δεν μας έχει μείνει κανένα άλλο στήριγμα να κρατηθούμε.
Din nefericire, într-un grai indecent adeseori, cu un stil ironic şi argumentaţie deloc bine-intenţionată, s-a petrecut o nouă încercare de deconstrucţie a credinţei noastre, în aceste zile în care nu ne-a rămas niciun alt reazem de care sa ne apucăm.

Με την ευκαιρία λοιπόν αυτήν, θεωρώ πως καλό θα ήταν να πούμε κάποιες αλήθειες, αναγκαίες για να περισωθεί ο πολύτιμος θησαυρός της πίστης μέσα μας.
Cu acest prilej, aşadar, consider că ar fi bine să rostim câteva adevăruri, necesare pentru a fi păstrată în noi comoara credinţei.

Η Εκκλησία μας δυό χιλιάδες χρόνια μεταδίδει τη χάρι των μυστηρίων της με τον γνωστό τόσο ανθρώπινο και ταυτόχρονα ευλογημένο τρόπο προς «ίασιν και θεραπείαν ψυχής και σώματος».
Biserica noastră revarsă de două mii de ani harul Tainelor sale în chipul ştiut, atât de uman şi binecuvântat, spre “tămăduire şi vindecare sufletului şi trupului”.

Ποτέ δεν προβληματίστηκε με τη σύγχρονη λογική της ασεβούς αμφισβήτησης, αλλά καθημερινά ζει με την εμπειρία της επιβεβαίωσης ενός μεγάλου θαύματος. Είναι δυνατόν η κοινωνία του Θεού να γίνει αιτία ασθένειας η παραμικρής βλάβης;
Niciodată nu şi-a pus probleme cu logica modernă a tăgăduirii necuviincioase, ci trăieşte zilnic cu experienţa adeveririi unei mari minuni. E cu putinţă ca Împărtăşirea cu Dumnezeu sa devină cauză a unei boli sau a unei cât de mici afecţiuni?

Είναι δυνατόν το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου και Θεού μας να μολύνει το σώμα και το αίμα μας; Είναι δυνατόν καθημερινή εμπειρία δυό χιλιάδων χρόνων να συντριβεί από τον ορθολογισμό και την ψυχρή ρηχότητα της εποχής μας;
E cu putinţă ca Trupul şi Sângele Domnului şi Dumnezeului nostru să infecteze trupul şi sângele nostru? E posibil ca experienţa cotidiană pe parcursul a două milenii să fie strivită de raţionalismul şi superficialitatea rece din vremea noastră?

Από αιώνες μεταλαμβάνουν οι πιστοί, υγιείς και ασθενείς, από το ίδιο άγιο ποτήριο και από την ίδια αγία λαβίδα, που ποτέ δεν πλένουμε, που ποτέ δεν απολυμαίνουμε, και ποτέ δεν παρατηρήθηκε κάτι.
De veacuri, sănătoşi sau bolnavi, credincioşii se cuminecă din acelaşi Sfânt Potir şi cu aceeaşi Sfântă Linguriţă, pe care n-o spălăm, n-o dezinfectăm, şi niciodată nu s-a observat ceva.

Οι ιερείς των νοσηλευτικών ιδρυμάτων, ακόμη και των λοιμωδών, μεταλαμβάνουν τους πιστούς και με ευλάβεια καταλύουν τη Θεία Κοινωνία και μακροζωούν.
Preoţii din instituţiile de sănătate, chiar şi în secţiile de boli contagioase, îi împărtăşesc pe bolnavi şi consumă apoi Dumnezeiasca Împărtăşanie şi sunt longevivi.

Η Θεία Κοινωνία είναι ο,τι ιερώτερο ως Εκκλησία και άνθρωποι έχουμε, το μεγαλύτερο φάρμακο ψυχής και σώματος. Αυτό είναι και διδασκαλία και εμπειρία της Εκκλησίας μας.
Dumnezeiasca Împărtăşanie este ceea ce putem avea mai sfânt ca Biserică şi oameni, este cel mai eficace medicament pentru suflet şi trup. Aceasta este învăţătura şi experienţa Bisericii noastre.

Όσοι δυσπιστούν στο θαύμα της Αναστάσεως του Κυρίου, όσοι ειρωνεύονται την εκ παρθένου γέννησή Του, όσοι αρνούνται την ευωδία των αγίων λειψάνων, όσοι περιφρονούν τα ιερά και όσια, όσοι βυσσοδομούν κατά της Εκκλησίας μας, όσοι ζητούν να εξαφανίσουν και το ελάχιστο ίχνος πίστης από τις ψυχές μας φυσικό είναι να προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία να προσβάλουν και το ιερώτατο μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας.
Este lucru firesc,
pentru cei care nu cred în minunea Învierii Domnului,
care ironizează Naşterea Sa din Fecioară,
care tăgăduiesc buna mireasmă a sfintelor moaşte,
care dispreţuiesc tot ce e sfânt şi cuvios,
care urzesc comploturi împotriva Bisericii noastre,
care caută să şteargă şi ultima urmă de credinţă din sufletele noastre,
să-şi dea toată silinţa în a profita de ocazia de a insulta chiar pe cea mai sfântă Taină a Dumnezeieştii Euharistii.

Το γεγονός ότι οι Αγγλικανοί και οι Καθολικοί αποφάσισαν, για προληπτικούς λόγους, τη διακοπή της μετάδοσης της θείας κοινωνίας στην Αγγλία και τη Νέα Ζηλανδία αντίστοιχα, αν αληθεύει, δεν φανερώνει, όπως μερικοί υποστηρίζουν, σύνεση και ελευθερία, αλλά καταδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο την τεράστια απόσταση της Εκκλησίας μας, που είναι Eυχαριστιακή στη θεολογία και ζωή της, που ζει, πιστεύει και κηρύττει το Μυστήριο, από τις υπόλοιπες χριστιανικές ομάδες, που έμμεσα ομολογούν την απουσία της χάριτος και των σημείων του Θεού από τα λεγόμενα μυστήριά τους και την απώλεια της εκκλησιαστικής ταυτότητάς τους. Ζωή χωρίς Μυστήριο μοιάζει με σοβαρή ασθένεια χωρίς φάρμακο.
Faptul că anglicanii şi catolicii, din raţiuni profilactice, au decis suspendarea cuminecării în Anglia şi Noua Zeelandă, dacă-i adevărat, nu arată inteligenţă şi libertate, cum susţin unii, ci dovedeşte incontestabil în modul cel mai bun distanţa imensă dintre Biserica noastră, care este Euharistică în teologia şi viaţa ei, care trăieşte, crede şi predică Taina, şi celelalte grupări creştine, care mărturisesc indirect absenţa harului şi a semnelor lui Dumnezeu din aşa-zisele lor taine şi pierderea identităţii lor bisericeşti. O viaţă fără Taină se aseamănă cu o boală gravă fără leac.

Δυστυχώς, το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι ο ιός της γρίπης -όπως διατείνονται τα ΜΜΕ- ούτε ο ιός του παγκόσμιου πανικού -όπως υποστηρίζουν οι ιατρικοί σύλλογοι- αλλά ο ιός της ασεβείας και το μικρόβιο της ολιγοπιστίας.
Din nenorocire, marea problemă nu e virusul gripei – după cum pretind mass-media – nici virusul panicii globale – cum susţin colegiile medicilor – ci virusul impietăţii (lipsei de evlavie; necucerniciei, n.tr.) şi microbul oligocredinţei (credinţei puţine; vezi neologismul oligofren, adică având minte puţină, n.tr.).

Και το καλύτερο εμβόλιο είναι η «μετά καθαρού συνειδότος» και «ακατάκριτος» συχνή συμμετοχή μας στο μυστήριο της Θείας Κοινωνίας. Η απάντησή μας στην ανίερη αυτή πρόκληση των ημερών είναι η δική μας ζωή.
Şi vaccinul optim este deasa noastră părtăşie “cu cuget curat” şi “fără de osândă” la Taina Dumnezeieştii Cuminecări. Răspunsul nostru la această provocare pângăritoare este viaţa noastră.

Καλό θα είναι οι πνευματικοί μας, μετά διακρίσεως, όπου κρίνουν ότι δεν υπάρχουν πνευματικά κωλύματα, να προτρέπουν τους πιστούς να μεταλαμβάνουν συχνότερα τούτες τις δύσκολες μέρες, όσοι δε έχουμε την ευλογία τους να προσερχόμαστε συχνά στο ποτήριο της ζωής, πάντοτε όμως «μετά φόβου Θεού, πολλής πίστεως και ειλικρινούς αγάπης».
Ar fi bine ca duhovnicii noştri, cu discernământ, acolo unde consideră că nu există impedimente duhovniceşti, să-i îndemne pe credincioşi a se împărtăşi mai des în aceste zile grele; iar cei care avem binecuvântarea lor sa ne apropiem adesea de Potirul Vieţii, însă mereu “cu frică de Dumnezeu, multă credinţă şi iubire sinceră”.

Sursa textului original neogrec:
http://www.romfea.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2876&Itemid=1
traducere: papaianis aug 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu