miercuri, 26 martie 2014

Usile pocaintei - interpretare exceptionala de Mihail Buca



Slavă Tatălui și Fiului și Sfantului Duh

Ușile pocăinței deschide-mi mie, Dătătorule de viață, că mânecă duhul meu la Biserica Ta cea sfântă, purtând locaș al trupului cu totul spurcat. Ci ca un Îndurat curățește-l cu mila milostivirii Tale!

Si acum
și pururea și in vecii vecilor, amin! 
În cărările mântuirii îndreptează-mă de Dumnezeu Născatoare, căci cu păcate grozave mi-am spurcat sufletul și cu lenevire viata mea toata o am cheltuit. Cu rugăciunile tale izbăvește-mă de toată necurăția.

Miluie
ște-mă Dumnezeule, după mare mila Ta, și după mulțimea indurărilor Tale, curațește-mi făradelegea mea.

La mul
țimea faptelor mele celor rele cugetând eu ticălosul mă cutremur de infricoșata zi a Judecătii. Si indrăznind la mila milostivirii Tale ca David strig Tie: miluiește-mă Dumnezeule după mare mila Ta.



2 comentarii:

  1. bai nene, asta e interpretare exceptionala ????? :))))))))) vai capul lui de sarac !

    RăspundețiȘtergere