sâmbătă, 1 martie 2014

Convertire... la iubire. Poezii de Marius Iordachioaia

convertire

eu nu ştiam decât să mă pierd....
El nu ştia decât
să mă găsească:
făcând din prăpastia în care cădeam
inima Lui omenească....

până la Cruce, la acea iertare
în care-a-ncremenit totul
şi s-a răsucit:
de-a fost prima cădere
ce s-a făcut înălţare
şi-ntâia durere de-a fi
fericit...

şi astăzi nu ştiu decât să mă pierd
doar că asemenea Celui
care m-a găsit...

şi-i prima cădere
ce redevine
iubire:

unul în altul
la
nesfârşit....

cateheză euharistică

"Îndrăzniţi! Eu am biruit lumea!” (In 16, 33)

Dumnezeu a făcut lumea
ca pe un trup
al iubirii...

despre iubire vorbeau lumina
stelelor
mireasma câmpului
sunetul vântului...

lumea era Sunamita
iar Dumnezeu Solomon
şi viaţa lumii
Cântarea Cântărilor....

în Biserică Dumnezeu
reface lumea ca
trup al iubirii...

ca despre iubire să vorbească
lumina ochilor
mireasma suspinului
glasul mâinilor şi al cuvintelor...

prin Sfânta Împărtăşanie
ne facem un singur trup
cu iubirea
care a biruit lumea
prin iertare....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu