duminică, 10 mai 2020

Primăvara asta e aparte...


In orașul Berane din Muntenegru


„Ne-am încuiat în case fără Tine!” - Cântarea vremurilor pe care le trăim



Rugăciune peste IERUSALIM sub clar de LUNĂ



Doamne...



Primăvară asta e aparte...



Primăvara asta e aparte...
în fiecare colț de pe pământ.
Iar Maica Domnului Îi spune,
îngrijorată lui Hristos:
"Fiul Meu, vezi Tu răul ce-n lume se întinde?
Ce va fi cu omul ce frânt e în durere,
și întristat că nu poate ajunge la biserică,
să ia Lumina Sfântă din mâna preotului?
Îngenuncheat, el mila Ta ziua și noaptea o imploră;
De aceea, și eu cu el compătimesc,
și stau acuma-n fața Ta.
Fiul meu Preadulce, Iisuse, Unule-născut,
Fă și-acum
Soarele iar să răsară,
furtuna să treacă,
Creștinul la tine să alerge,
Și să Ți se închine.
Lumina Sfântă iarăși
În mâinile lui să țină.
"
"Măicuța Mea, mult îmi iubesc făptura,
și de aceea pe Cruce m-am suit,
din morți am înviat,
Viața să îi dăruiesc,
și porțile cerului pentru el, iarăși, să le deschid.
E închisă ușa casei,
dar ușa inimii se deschide!
Omul călătorind cu dragoste adapă pământul.
Atunci primăvara înflorește
și îi inundă sufletul,
bucurându-se de toate, cele ce frumos nădejdea-i dăruiește.
Să cugete acuma și să vadă
ce are cu adevărat valoare.
Să-nvețe că nu doar în biserică Mă aflu,
ci-n sufletul lui să caute,
să găsească Lumina Sfântă,
și în adâncul lui să simtă că Hristos a înviat!
"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu